Dôležitosť práce marketingového oddelenia nie je dobré podceňovať a určite by mu mal majiteľ firmy venovať viac pozornosti ako iba bežnej dennej operatíve.
Majiteľ firmy tvrdí, že jedine cena je ten rozhodujúci faktor, pre ktorý sa zákazník rozhodne kúpiť. Zaujímavé je, že ak práve majiteľ venuje cene takú ...
Denne sa stretávam s firmami, ktoré majú veľmi podobný typ starostí. Zhrnula som ich do týchto bodov:
1. Nedostatok peňazí, ktorý často súvisí s menším objemom ...
Existujú určité pevné body, ktoré by mal vedieť naspamäť každý, kto pracuje v marketingu, alebo kto pripravuje materiály pre marketing, pretože z nich sa ...
Bez marketingu sa nepredáva a firma nemá dosť práce a logicky ani peniaze. Marketing je široký pojem. V marketingu firmy sú zahrnuté všetky akcie, od tých, ...
Školské učebnice hovoria, že pri marketingu je ako prvá vec nutné zistiť, čo ľudia presne potrebujú a prečo to potrebujú. A následne treba nejakou skvelou ...