ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 faktorov úspechu v predaji

 
 
 
Prednášajúci:
Fritz Spohn
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
27.01. 2020, Nitra
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Mali ste niekedy ako obchodník pocit, že je vaša práca drina? Pracovný týždeň väčšiny obchodných zástupcov vyzerá nejako takto: oslovia desať zákazníkov, s ôsmimi sa aj stretnú, šiesti im dovolia urobiť ponuku, štyria prejavia skutočný záujem a jeden či dvaja aj kúpia. Pre ľudí, ktorí predávajú v maloobchode alebo cez internet, je to podobné. Z veľkého množstva potenciálnych kupujúcich si ich produkt alebo službu kúpi iba isté percento. A to je ten „lepší“ týždeň! Sú aj obdobia, počas ktorých nekupuje nikto, obchodník posiela ponuku za ponukou a celý trh je akoby zakliaty. Nuž, aj keď v skutočnosti nemá obchod s osudom ani mágiou nič spoločné, dobrý obchodník je tak trochu kúzelníkom. Dokáže totiž na strane zákazníka prebudiť to najdôležitejšie: záujem a vieru v to, že práve jeho produkt je riešením na jeho problémy. Obchodník profesionál nepredáva, ale sprostredkuje zákazníkovi možnosť kúpiť. Nepoužíva nátlak, ale pokročilé metódy na to, aby dosiahol svoj cieľ. Ak chcete vedieť, ako viesť zákazníka počas obchodného rozhovoru k tomu, aby si váš produkt kúpil sám, príďte na seminár Fritza Spohna 8 faktorov úspechu v predaji.

Fritz Spohn je podnikateľ, business kouč a motivátor z mesta Luzern v strednom Švajčiarsku. Je špecialistom na vnútro firemnú motiváciu, zadávanie a dosahovanie cieľov, manažment predaja a marketingové stratégie. S vyše tridsiatimi rokmi skúseností s manažérskou a administratívnou technológiou L. Rona Hubbarda, pán Spohn a jeho firma pomohli vyše dvanásťtisíc manažérom z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a Spojených štátov. Nenechajte si ujsť sériu jeho seminárov zameraných na výber ľudí, motiváciu, techniky predaja a marketing.

 8 faktorov úspechu v predaji

Témy:

  • Predaj nie je o presviedčaní. Ako argumentovať bez toho, aby som so zákazníkom musel bojovať?
  • Ako vzbudiť a udržať silný záujem na strane zákazníka?
  • Na základe akých faktorov sa zákazník rozhoduje? Ako zistiť, čo je preňho dôležité?
  • Prezentačné zručnosti: ako zákazníka „neunudiť“ rozprávaním o produkte?
  • Ako sa s ľahkosťou vysporiadať s námietkami?
  • Ako zvýšiť percento úspešnosti predaja?
  • Ako už dopredu ošetriť celý obchodný rozhovor tak, aby námietky ani neprichádzali?
  • Ako priviesť zákazníka k tomu, aby sa rozhodol hneď?
  • Prečo sa s niektorými zákazníkmi pracuje ľahko, a s inými nie?
  • Ako odhaliť už na začiatku, či bude zákazník spoľahlivým partnerom?
  • Čo robiť, ak sa zákazník po čase odmlčí?
  • Ako znovu získať strateného zákazníka?
  • Čo robiť v prípade, že je konkurencia lacnejšia – alebo kvalitnejšia! – ako my?
  • Ako si správne zadávať svoje osobné kvóty a ciele v predaji?
  • Ako nikdy nestratiť chuť a radosť z práce obchodníka, napriek odmietnutiam?