ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aktuálna ponuka kurzov a seminárov

 
 
 

RASTIE VAŠA FIRMA PRÍLIŠ RÝCHLO?
Ako ju nastaviť, aby fungovala aj bez vás?

 
 
 
 Dril emócií
Výnimočný tréningový kurz, ktorý vám určite zmení pohľad na seba, na iných ľudí, aj na život ako taký. Absolvovať ho môže ktokoľvek, kto chce viac ...
 Ako zaistiť vykonanie práce
Tento tréningový kurz je určený pre šéfov, obchodníkov a pre každého, kto pracuje s ľuďmi a cíti rezervy v schopnosti presadiť sa a pôsobiť sebaisto ...
 Superliga riadenia obchodu
Ako správne riadiť obchodný tím v úspešnej firme?

Aká je víťazná stratégia riadenia obchodu? Ak ste majiteľom, či obchodným riaditeľom tento seminár je určený pre vás. ...
 Efektívny marketing
Seminár je určený pre majiteľov a riaditeľov firiem, vedúcich marketingových oddelení a tých, ktorí určujú stratégiu marketingu vo firme.

Veľkosť písma, farbu podkladu, text reklamy, zaujímavý ...
 Praktický marketing
Máte kvalitné výrobky a služby za dobrú cenu a klienti napriek tomu kupujú málo alebo chodia ku konkurencii? Použite chytré marketingové riešenie! Tento seminár je pre majiteľov ...
 Public Relations

Seminár je určený tým, ktorí chcú, aby ich firma mala vždy dobré meno a aby s veľkou ľahkosťou získavala nových zákazníkov. Je to ...

 Seminár o predaji
Efektívne vedenie obchodného rozhovoru

Tento tréningový seminár je určený hlavne pre obchodníkov, či už začínajúcich alebo pokročilých, ako aj pre tých pracovníkov, ktorí sú v osobnom ...
 Vyššia liga v predaji
Tento tréningový seminár je určený pre skúsených obchodníkov, ktorí chcú hrať najvyššiu ligu v predaji a chcú sa naučiť predať nielen tomu, kto „si to ...
 Predaj hrou
Tento seminár sa bude páčiť najmä tým účastníkom, ktorí nechcú len „používať rôzne techniky predaja“, ale chcú mať z obchodného jednania hru. Takíto predajcovia robia ...
 Perfektné prednášanie
Tento seminár je určený pre šéfov, predajcov a tých pracovníkov, ktorí sú v osobnom styku so zákazníkmi alebo prezentujú svoje myšlienky, či produkty pred skupinou ...