ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ako získať skvelých zamestnancov

 
 
 
Prednášajúci:
Fritz Spohn
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
24.01. 2020, Nitra
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Trh práce je tým najtvrdším a najviac konkurenčným bojiskom. O dobrého zamestnanca sa dnes vedie omnoho tvrdší boj, než kedykoľvek predtým. Každý dobrý majiteľ vie, že šikovný zamestnanec zarobí pre firmu desiatky tisíc eur. Prirodzene, v situácii, keď dopyt prevažuje ponuku, cena, nároky a požiadavky dobrých zamestnancov rastú a personalista dnes ťahá za ten kratší koniec. Aby toho nebolo málo, nie každá firma sa v tomto boji správa čestne. Faktom zostáva, že bez dobrých ľudí firmu nepostavíte. A keďže je situácia taká, aká je, staré, roky fungujúce spôsoby (inzerát, pohovor, podpísanie pracovnej zmluvy) už dnes nefungujú. A ak áno, tak nie na tých najlepších. Pokiaľ chcete prijať skutočne spoľahlivých a hodnotných kolegov, musíte vedieť premýšľať, konať a správať sa inak, ako vaša konkurencia. Na seminári Fritza Spohna Ako získať skvelých zamestnancov sa to naučíte.

Fritz Spohn je podnikateľ, business kouč a motivátor z mesta Luzern v strednom Švajčiarsku. Je špecialistom na vnútro firemnú motiváciu, zadávanie a dosahovanie cieľov, manažment predaja a marketingové stratégie. S vyše tridsiatimi rokmi skúseností s manažérskou a administratívnou technológiou L. Rona Hubbarda, pán Spohn a jeho firma pomohli vyše dvanásťtisíc manažérom z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a Spojených štátov. Nenechajte si ujsť sériu jeho seminárov zameraných na výber ľudí, motiváciu, techniky predaja a marketing.

 Ako získať skvelých zamestnancov

Témy:

  • Je situácia na trhu práce skutočne taká zúfalá, ako niektorí tvrdia, alebo existujú skryté, zatiaľ nevyužité zdroje pracovnej sily?
  • Čo v skutočnosti očakávajú zamestnanci od svojej práce?
  • Čo motivuje ľudí natoľko, že sú ochotní prijať alebo vymeniť prácu?
  • Ako správne napísať popis ponúkaného pracovného miesta?
  • Ako a kde propagovať pracovné inzeráty?
  • Na ktoré témy reagujú dobrí uchádzači najlepšie?
  • Ako zaručiť, aby noví, dobrí ľudia z práce neodišli po dvoch týždňoch?
  • Čo zvyšuje atraktivitu firmy v očiach uchádzačov?
  • Dôležité tipy pre pracovný pohovor: ako preveriť výkonnosť a čestnosť uchádzača už na začiatku?
  • Ako správne vyjednávať s uchádzačom o plate?
  • Ako zaručiť, že uchádzači dosiahnu v novej práci úspech, a to čo najrýchlejšie?
  • Akú dlhú dobu by mal trvať výberový proces a ako ho naplánovať?
  • Ako správne vyberať vedúcich pracovníkov?