ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ako zvýšiť ochotu ľudí pracovať

 
 
 
Prednášajúci:
Fritz Spohn
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
25.01. 2020, Nitra
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Predstavte si, že na trhu súperia dve firmy. Prvú tvorí dvadsať ľudí, z ktorých sú skutočne „na palube“ iba traja (jeden z nich je šéf) a tí zvyšní sa popri nich „vezú“. Druhú firmu tvorí tím siedmich skutočne zomknutých, pracovitých ľudí, ktorí veria jeden druhému a vedia, čo robia. Ktorá z týchto firiem zvíťazí? V dnešných časoch, keď je pracovná sila extrémne vzácna, už dávno neplatí, že sa slabí zamestnanci v tom množstve stratia. Keďže ľudí je málo, ani jedna firma si nemôže dovoliť tolerovať znudeného, demotivovaného, alebo dokonca otvorene deštruktívneho pracovníka. Dokonca aj vo firmách, kde veľká časť ľudí nepracuje naplno, sa nedá povedať, že by väčšina z nich nebola schopná pracovať lepšie. Ale určite sú nesprávne motivovaní a nedostatočne riadení. Platí teda, že je vždy jednoduchšie zlepšiť výkon a motiváciu jednotlivých pracovníkov, než sa snažiť všetkých vymeniť. Pokiaľ vy ako vedúci pracovník viete, ako zvýšiť výkon vašich ľudí hoci iba o dvadsať percent, skúsenosť ukazuje, že výsledný efekt bude omnoho vyšší. Ak vás zaujíma, ako s tými ľuďmi, ktorých máte, dosahovať minimálne o polovicu vyššie výkony, príďte na seminár Fritza Spohna Ako zvýšiť ochotu ľudí pracovať.

Fritz Spohn je podnikateľ, business kouč a motivátor z mesta Luzern v strednom Švajčiarsku. Je špecialistom na vnútro firemnú motiváciu, zadávanie a dosahovanie cieľov, manažment predaja a marketingové stratégie. S vyše tridsiatimi rokmi skúseností s manažérskou a administratívnou technológiou L. Rona Hubbarda, pán Spohn a jeho firma pomohli vyše dvanásťtisíc manažérom z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a Spojených štátov. Nenechajte si ujsť sériu jeho seminárov zameraných na výber ľudí, motiváciu, techniky predaja a marketing.

 Ako zvýšiť ochotu ľudí pracovať

Témy:

  • Aká je skutočná definícia dobrého pracovníka? Podľa čoho ho spoznáte?
  • Ako zabrániť tomu, aby dobrý pracovník stratil chuť do práce?
  • Vodcovstvo - riadenie - manažment - sloboda. Aký je medzi nimi rozdiel a čo je najefektívnejšie?
  • Je správne používať tlak? Pokiaľ áno, za akých okolností?
  • Ako odhaliť a vyriešiť nesúhlas na strane zamestnanca ešte skôr, než bude neskoro?
  • Ako pracovať s odmenami a trestami?
  • Tipy a triky pre budovanie tímu
  • Ako vo firme zlepšiť komunikáciu medzi ľuďmi, ktorí sa „nemusia“?
  • Čo je účinnejší nástroj v riadení ľudí - odstup alebo priateľstvo?
  • Ako sa so zamestnancom rozprávať?
  • Ako správne riešiť chyby pracovníkov?
  • Ako správne odhadnúť potenciál pracovníkov a naplno ho využiť?