ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dobré vzťahy v predaji

 
 
 
Prednášajúci:
Ing. Katarína Pavlíková, Roman Baláž
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, predajcom, obchodným zástupcom, obchodných manažérom
Trvanie:
4 dni
Najbližšie termíny:
Tento kurz teraz nemá žiadne termíny
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Tento tréningový kurz pomôže zlepšiť výkon skúseného predajcu a výrazne pomôže aj nováčikovi v predaji.

Existuje množstvo teórií o tom, čo musí vedieť obchodník, aby mohol úspešne predávať. Mnohí si myslia, že obchodníkom sa človek musí narodiť, alebo že uzavretie obchodu je záležitosťou nejakej špeciálnej schopnosti či náhody. Nech už sa na to pozrieme z akejkoľvek strany, zistíme, že základom dobrého obchodu je vybudovanie silného pocitu porozumenia medzi kupujúcim a predávajúcim. Na tomto tréningu sa naučíte vytvoriť priateľský vzťah medzi predajcom a kupujúcim, ktorý povedie priamo k uzavretiu obchodu.

 

 Dobré vzťahy v predaji

Témy:

  • Hovoria vám klienti, že ste drahí? Čo s tým?
  • Stáva sa vám, že nepredáte a vy neviete prečo?
  • Ako to urobiť, aby ste v kupujúcom vyvolali túžbu vlastniť práve váš produkt?
  • Ako sa dá cielene vytvoriť pocit porozumenia s kýmkoľvek?
  • Ako urobiť obchod aj s takými typmi ľudí, s ktorí vám jednoducho nesedia?
  • Ako sa správať k zákazníkovi, ktorý na prvý pohľad vyzerá ako uzavretý človek, je odmietavý a nie veľmi ochotný hovoriť?
  • Čo spraviť, ak zákazník zjavne nemá pravdu? Ako sa s ním dohodnúť?
  • Ako ukázať zákazníkovi, že ste profesionál takým spôsobom, aby sa necítil menejcenný a mal naopak dobrý pocit z toho, že sa mu venuje odborník?
  • Ako správne a bez sporu vysvetliť zákazníkovi v čom sa mýli?
  • Unavuje vás to množstvo ľudí, ktoré musíte denne obslúžiť?
  • Viete byť stabilne výkonný a v dobrej pracovnej kondícii?
  • Ako sa zbaviť stresu v práci?

Výsledok kurzu: Predajca, ktorý má istotu v tom, že vie vytvoriť porozumenie s každým zákazníkom s ktorým príde do styku a úspešne predáva produkt svojej firmy. Vie vyhodnotiť aj svoje neúspešné obchodné prípady a dokáže sa z nich poučiť – a tým sa neustále zlepšuje. Pracuje stabilne na tom, aby sa zo zákazníkov stali aj priatelia a podporovatelia firmy. Kurz sa trénuje vo dvojici s iným študijným partnerom, kde obaja fungujú striedavo ako zákazník a obchodník. Spätnou väzbou si dávajú informáciu o svojich zlepšeniach, prípadne o veciach ktoré nie sú optimálne a potrebujú vylepšiť. Všetko sa to deje pod dohľadom školeného supervízora. V konečnom dôsledku má absolvent istotu, že jeho komunikačné zručnosti v jednaní so zákazníkom sú teraz na omnoho vyššej úrovni ako keď kurz začal.

Foto: Freepik