ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dril emócií

 
 
 
Prednášajúci:
Ing. Katarína Pavlíková
Seminár / kurz je určený pre:
absolventov kurzu "Ako zlepšiť svoje podnikanie pomocou komunikácie" a je to jeho voľné pokračovanie.
Trvanie:
3 dni
Najbližšie termíny:
12.11. - 14.11. 2018, Nitra
Cena:
999,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Výnimočný tréningový kurz, ktorý vám určite zmení pohľad na seba, na iných ľudí, aj na život ako taký. Absolvovať ho môže ktokoľvek, kto chce viac rozumieť sebe aj iným.

Hovorí sa, že človek je takým, ako o sebe premýšľa. Odrazom nášho vnútorného sveta sú emócie, nálady – to je to, čo vidieť navonok, ako sa prejavujeme voči iným v živote. Pre šéfa firmy aj pre obchodníka je nesmierne dôležité, aby vedel rozoznať, v akom duševnom rozpoložení sa nachádza človek, s ktorým práve vedú rozhovor - či už preto, aby dohodli dôležitý kontrakt, vyriešili nedorozumenie alebo sa s ním len úprimne porozprávali. Aj v osobnom živote je dobré vnímať, ako sú na tom tí, s ktorými sa rozprávate. Ak to dokážete určiť, viete prispôsobiť svoj spôsob komunikácie tak, aby ste dosiahli želaný výsledok. Naučiť sa vidieť, rozoznať a používať emócie je hlavným cieľom tohto tréningu.

 Dril emócií

Témy:

  • Už sa vám stalo, že s odstupom času od nejakej udalosti ste si povedali, že ste ju nezvládli?
  • Dostali vás niektorí ľudia do úzkych, lebo boli v emócii, ktorá vám nesedí?
  • Reagujete v niektorých situáciách neprimerane a zraňujete tým iných (väčšinou svojich blízkych)?
  • Mávate dobrý odhad na ľudí, alebo sa pravidelne mýlite? Nakoľko môžete veriť svojmu úsudku?
  • Koľko času potrebujete na to, aby ste „prekukli“ nového človeka?
  • Dokážete rozoznať, kedy má človek nasadenú tzv. spoločenskú masku, čiže len niečo hrá lebo potrebuje zapôsobiť, ale v skutočnosti je niekde inde?
  • Viete podľa momentálnej emócie človeka predvídať ako sa bude správať v budúcnosti?
  • Ako zastaviť človeka, ktorý je nahnevaný a kričí?
  • Čo s niekým, kto plače a obviňuje vás zo svojho nešťastia?
  • Ako ísť na ironického človeka, ktorý vás chce ponížiť?
  • Prečo v živote nie vždy a nie na každého funguje nadšený prístup?
  • Cítite niekedy, že vy sami máte neprimeranú emóciu v nejakej situácii alebo voči niekomu a preto sa radšej úplne stiahnete?
  • Stáva sa vám, že sa neviete ovládnuť a neskôr to ľutujete?
  • Čo s ľuďmi vo vašej blízkosti, ktorí sú permanentne negatívne naladení (napr. neustále smutní, nahnevaní alebo ironickí), dá sa im pomôcť?
  • Sú nejaké emócie, ktoré ste si doslova zakázali cítiť?

Výsledok kurzu: Účastník sa naučí vidieť a presne určiť emóciu druhého človeka, vie ju prijať a zvládnuť, nech už je akákoľvek. Dokáže sám seba dostať do potrebnej emócie, keď si to situácia vyžaduje a tak vie pomôcť aj niekomu, kto toto nedokáže. Pochopí, prečo boli pre neho niektoré emócie problematické a zbaví sa týchto blokov v živote.

Odporúčanie: Pred týmto kurzom absolvovať komunikačný kurz „Ako zlepšiť svoje podnikanie pomocou komunikácie“ (nie je podmienkou).

Referencie

Mám úžasný pocit zo získaných informácií. Fantastický kolektív ľudí, úžasná atmosféra a štýri dni úžasnej hry. Uvedomiť si na akej emócii sa nachádzam a postupne sa dostať na vyššie emócie a pomôcť ostatným. Ing. Vladislav Klajban, Anatex s.r.o

Skvelé, veľmi som si užila cestovanie po emočnej škále. Monika Ponická, SPIG s.r.o.

Jedným slovom – úžasné. Pokúsim sa využiť v praxi všetko, čo som si zapamätala: zvládnuť emóciu, pochopiť, vytiahnuť a udržať sa hore. Darina Mairtušová, DoMo-GLASS, s.r.o