Máte kvalitné výrobky a služby za dobrú cenu a klienti napriek tomu kupujú málo alebo chodia ku konkurencii? Použite chytré marketingové riešenie! Tento seminár je pre majiteľov a marketingových pracovníkov malých a stredných firiem a pre profesionálnych tvorcov v oblasti reklamy, ktorí chcú s nízkym rozpočtom vytvoriť efektívne reklamné materiály, ktoré významne podporia predaj firmy.
Veľké firmy majú na marketing miliónové rozpočty a s ľahkosťou „prehlušia“ menšiu konkurenciu. Naopak, majitelia menších firiem hľadajú zázračný a lacný spôsob, ako úspešne robiť reklamu. Avšak reklama robená na amatérskom základe často vedie ku sklamaniu. Peniaze investované do zlej reklamy nevytvoria dopyt po propagovanom výrobku a neprinesú úspech.
Marketing robiť musíme, bez neho firma neprežije. Ale bez vedomostí máte iba malú šancu uspieť v pretlaku konkurenčnej reklamy. Ak vás zaujímajú chytré a praktické riešenia, ako za málo peňazí zostaviť dobré reklamné materiály, ktoré vám prinesú zákazníkov a odlíšia vás od konkurencie, príďte na seminár. Je vedený takým zrozumiteľným spôsobom, že si svoj reklamný materiál zostavíte priamo na mieste.
Výsledok seminára: Účastník, ktorý rozumie princípom praktického marketingu, dokáže zostaviť účinné propagačné materiály, pozná svoju cieľovú skupinu a vie ju osloviť správnym spôsobom, aby získal pozitívnu odozvu, ktorá povedie k nákupu.
Dôležité upozornenie: Súčasťou seminára je množstvo praktických cvičení, preto odporúčame, aby ste si so sebou priniesli aspoň päť tlačovín, kde sú uverejnené reklamy firiem z vášho podnikania ako aj vlastné propagačné materiály.