ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Predaj hrou

 
 
 
Prednášajúci:
Ing. Radoslav Gibala
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, predajcov, obchodných zástupcov, obchodných manažérov
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
10.02. 2019, Košice
23.06. 2019, Košice
14.04. 2019, Nitra
Cena:
599,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Tento seminár sa bude páčiť najmä tým účastníkom, ktorí nechcú len „používať rôzne techniky predaja“, ale chcú mať z obchodného jednania hru. Takíto predajcovia robia najväčšie čísla a sú skutočným prínosom pre svoju firmu. Seminár je určený pre tých, ktorí sa chcú takýmito predajcami stať.

Či už predávate koncovým spotrebiteľom alebo firmám, princípy, ktoré používate, sú rovnaké. Pretože rovnako ako v iných oblastiach, aj v predaji existujú univerzálne pravidlá. Pokiaľ tieto pravidlá používate, tak bez ohľadu na to, čo predávate, budú fungovať. Dnešný zákazník je zaplavený množstvom ponúk a stáva sa voči nim imúnny. Konkurenti veľmi tvrdo predávajú a prisahajú zákazníkovi, že majú lepší produkt ako vy. Neustále sa snažia odlákať vašich najlepších odberateľov a tí čím viac ponúk dostanú, tým ťažšie sa rozhodujú. Ľudia dnes často argumentujú tým, že nemajú dosť peňazí – preto je dnes bežný zákazník odmietavejší, viac podozrievavý a je aj oveľa tvrdším nákupcom než kedykoľvek predtým. Nech už predajca vytasí akýkoľvek skvelý argument, niekto iný má okamžite lepší. Všimli ste si, že nijaký logický dôkaz, ktorý jednoznačne potvrdzuje, že ste najlepší, vám nezaručí to, že si zákazník kúpi od vás? Čo máte spraviť v tejto ťažkej situácii? Na tomto seminári získate vedomosti o skrytých zákonitostiach predaja, ktorými sa trh riadi v súčasnosti. To vám umožní naplno porozumieť aký dôležitý je ľudský faktor pri predaj - jediný faktor, ktorý rozhoduje, či sa zaradíte medzi tých priemerných alebo medzi vynikajúcich predajcov.

 Predaj hrou

Témy:

  • Ako spôsobiť, aby si klient sám chcel kúpiť váš produkt?
  • Ako riadiť príjemne rozhovor tak, aby ste dosiahli svoje?
  • Prečo vlastne ľudia niečo kupujú?
  • Ako si ich získať pre svoj produkt?
  • Prečo niektorí predajcovia predávajú veľmi veľa a iní málo, hoci predávajú to isté?
  • Čo je to jedno percento, ktoré vytvára priepastný rozdiel vo výkonoch medzi vynikajúcim a priemerným predajcom?
  • Ako zmeniť nových zákazníkov na stálych odberateľov?
  • Ako nestratiť stálych zákazníkov v konkurenčnom prostredí dneška?
  • Prečo zákazníci pýtajú zľavy? Ako to viete zvládnuť?
  • Nie je námietka na cenu len kamufláž?
  • Poznáte päť kľúčových pravidiel pre TOP predajcov?
  • Ako využiť emócie pri predaji?
  • Čo je úplne prvou prekážkou pri kúpe a ako ju zlomiť?
  • Aký je magický vzorec predaja?
  • Ako sa dá zmeniť námietka zákazníka na podnet k uzatvoreniu obchodu?
  • Ako úspešne jednať s profesionálnymi nákupcami veľkých firiem?

Výsledok seminára: Vyškolený účastník, ktorý sa vie rýchlo zorientovať v zákazníkoch s ktorými jedná, dokáže odlíšiť neperspektívnych od tých, s ktorými má zmysel ďalej jednať. Pozná dobre povahu človeka a jeho nákupné zvyklosti, vie vidieť v akej emócii sa práve nachádza daný zákazník a vie a ním pracovať tak, aby úspešne uzavrel obchod.