ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prieskumy

 
 
 
Prednášajúci:
Mgr. Gabriela Redayová
Seminár / kurz je určený pre:
pracovníkov marketingu a predaja
Trvanie:
2 dni
Najbližšie termíny:
Tento kurz teraz nemá žiadne termíny
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Kurz je určený pre marketingových pracovníkov, ktorí majú na starosti robenie prieskumov a marketingových aktivít, prípadne pre majiteľov firiem, ktorí tieto úlohy zatiaľ zabezpečujú sami.

Úlohou každej firmy je zviditeľniť samotnú firmu a svoj produkt. K tomu sa využíva propagácia, reklama a rôzne PR akcie. Ako to urobiť, kam smerovať tieto akcie, čo presne propagovať, na čo dať dôraz, na to slúžia prieskumy. Prieskumy sa robia preto, aby sa zistilo, čo presne potrebujú naši potenciálni zákazníci, čo budú akceptovať a čomu majú tendenciu uveriť. Len na základe prieskumov zistíte, čo verejnosť osloví a na základe toho sa môžete pustiť do propagačných akcií. Propagácia bez prieskumu, reklama bez prieskumu, vypustenie nového produktu na trh bez prieskumu – to je len triafanie naslepo a môže vás to stáť množstvo zbytočne vyhodených peňazí. Správnym prieskumom zistíte, aký typ služby alebo produktu považujú ľudia za dosť hodnotný na to, aby vám zaň zaplatili. Ak budete pracovať bez prieskumov, môžete zbytočne vynaložiť na propagáciu tisíce bez adekvátneho efektu. Inak povedané, s prieskumami by sa vaše výdavky na propagáciu rátali v stovkách, no zisky v státisícoch. Tento kurz vás naučí ako správne robiť prieskum trhu.

 

 Prieskumy

Témy:

  • Prečo robiť prieskumy?
  • Z čoho robiť prieskumy?
  • Viete čo je propagácia a aký je jej účel?
  • Čo je to cieľová skupina a ktorá je tá vaša?
  • Ako súvisí propagácia s prieskumom?
  • Ako komunikovať so svojou cieľovou skupinou?
  • Ako využiť znalosť ľudských emócií v prieskumoch a v propagácii?
  • Ako získať tzv. „gombíky“ – čiže tie veci, na ktoré zareaguje vaša cieľová skupina?
  • Ako správne zostaviť otázky prieskumu?
  • Koľko otázok môžete maximálne položiť v rámci prieskumu?
  • Čo je to „posolstvo“ a akým spôsobom odovzdať posolstvo verejnosti?
  • Čo je úlohou PR (public relations)?
  • Ako vyhodnocovať a používať prieskum pre ďalšie marketingové aktivity?

Výsledok kurzu: Na konci kurzu účastník rozumie základným informáciám, ktoré sa týkajú prieskumov. Vie ako vytvoriť tie správne otázky do prieskumu, vie koho má osloviť, ako má získané informácie vyhodnotiť a použiť výsledky prieskumov na to, aby zvýšil obrat a príjmy firmy. Súčasťou štúdia je reálne urobený prieskum v uliciach mesta pod dohľadom supervízora.

Foto: Freepik