ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Program - Úspešný obchodný riaditeľ

 
 
 
Prednášajúci:
rôzni
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
7 dní
Najbližšie termíny:
Tento kurz teraz nemá žiadne termíny
Cena:
2999,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Ak sa chcete stať výborným obchodným riaditeľom, toto je ten najlepší slovenský študijný program pre riadenie obchodu. Obchodníci sú v prvej línii a každý deň čelia veľkému množstvu námietok a prekážok. Preto potrebujú dobré vedenie, ktoré ich dokáže správne zaškoliť, motivovať a podporiť. Dobrý obchodný riaditeľ je pre firmu kľúčový, lebo vďaka nemu a jeho tímu má firma dostatok práce a peňazí. Musí preto vedieť, ako riešiť množstvo komplexných situácií, aby bol schopný plniť plány zadané majiteľom.

 Program - Úspešný obchodný riaditeľ

Témy:

  • Ktoré časti má mať oddelenie obchodu?
  • Čo urobiť so začínajúcim predajcom, aby sa čo najrýchlejšie uchytil?
  • Ako si udržať stálych zákazníkov?
  • Ako získavať nových zákazníkov?
  • Ako sa nastavuje stratégia marketingu?
  • Ako správne vybrať produkt?
  • Ako správne získavať nových predajcov?
  • Ako naučiť obchodníkov „myslieť vo veľkom“?
  • Ako budovať oddelenie obchodu?
  • Ako znovu naštartovať skúseného, „vyhoreného“ obchodníka?
  • Ako nastavovať kvóty a provízie obchodníkom?
  • Ako z obchodníkov dostať čo najväčšie čísla?
  • Ako merať a hodnotiť administratívnych pracovníkov obchodu?
  • Ako odmeňovať obchodníkov?
  • Aké sú štatistiky obchodného oddelenia?
  • Ako si udržať tých najlepších obchodníkov?
  • Ako zladiť prácu marketingu s obchodom?
  • Ako sa správne pracuje s databázou?
  • Ako sa budujú dlhodobé vzťahy s klientmi?
  • Ako zvládať útoky konkurencie?

Výsledok programu: Manažér, ktorý dokáže vybudovať a sprevádzkovať všetky časti organizácie, ktoré sú zodpovedné za príjem a získavanie zákazníkov. Vie motivovať a udržať skvelých obchodníkov, ktorí sú schopní samostatne pracovať. Výkon obchodného oddelenia pod jeho vedením rastie.