ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Public Relations

 
 
 
Prednášajúci:
Ivana Sekeráková
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
2 dni
Najbližšie termíny:
10.09. - 11.09. 2019, Košice
11.12. - 12.12. 2019, Nitra
Cena:
1 199,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Seminár je určený tým, ktorí chcú, aby ich firma mala vždy dobré meno a aby s veľkou ľahkosťou získavala nových zákazníkov. Je to tá najviac zanedbávaná časť firmy, no pritom je životne dôležitá.

Ak má firma dobrý kredit, má veľa priateľov a neohrozia ju ani ekonomické výkyvy, ani útoky konkurencie. Dobré PR sa prejaví pri získavaní nových klientov a pracovníkov, pri riešení ohováračských kampaní protivníkov, ale s úspechom je možné ho použiť aj na vytvorenie dobrého firemného ducha. Naučte sa, ako za málo peňazí vytvoriť bezpečné prostredie pre existenciu a expanziu vašej firmy.

 Public Relations

Témy:

  • Čo sú to Public Relations?
  • Prečo robiť PR?
  • Aké sú základné zásady PR?
  • Aké riziká hrozia pri PR?
  • Čo chýba väčšine PR kampaní a prečo zlyhávajú?
  • Ako sa brániť „čiernemu PR“?
  • Ako sa správne brániť ohováraniu a útokom?
  • Ako komunikovať v médiách?
  • Ako si ľahko získať nových zákazníkov pomocou dobrého mena?
  • Ako sa správať pri vystúpení na verejnosti?
  • Čo je to hovorca firmy?
  • Aké rôzne druhy verejností existujú a aké PR použiť?
  • Ako pracovať s mienkotvornými ľuďmi, ako ich nájsť a osloviť?
  • Čo je to protestné PR a kedy ho použiť?
  • Aký je rozdiel medzi PR a propagandou
  • Aký je rozdiel medzi PR a reklamou?

Výsledok seminára: Človek, ktorý rozumie základným technikám PR a vie zabezpečiť dobré meno firmy za každých okolností. Pomocou PR techník dokáže získať veľa nových klientov a zamestnancov, zvýšiť dôveru verejnosti vo firmu a jej produkty a získať a ochrániť jej dobrú reputáciu.