ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Účinný marketing, ktorý predáva

 
 
 
Prednášajúci:
Fritz Spohn
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
26.01. 2020, Nitra
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Väčšina firiem na Slovensku aj vo svete sa venuje marketingu a mnohé z nich ho robia skutočne dobre. Technická, grafická a obsahová úroveň ich reklamy je na veľmi vysokej úrovni, ich e-shopy a webstránky sú prepracované a spĺňajú aj tie najprísnejšie kritériá. Majú však jednu nevýhodu: nefungujú na 100%. Lepšie povedané nevyužívajú svoj potenciál naplno. Vedeli ste, že priemernú reklamu – aj tú profesionálnu – si zapamätá iba 10% jej sledovateľov? A percento ľudí, ktorí po jej vzhliadnutí dospejú k rozhodnutiu kúpiť, je ešte menšie – iba pár percent. Kľúčovým faktorom, ktorý väčšine firiem v ich marketingovej komunikácii chýba, je zrozumiteľnosť. Vaša reklama totiž v skutočnosti nepredáva vďaka svojmu vzhľadu, formátu, dokonca ani obsahu, ale iba vďaka svojej zrozumiteľnosti. Šikovné firmy vedia, že tam, kde vedia pomocou reklamy vybudovať veľké porozumenie medzi širokými masami zákazníkov, budú neporaziteľní. Všetky veľké firmy to tak robia. Ak sa chcete stať jednou z nich, príďte na seminár Fritza Spohna Účinný marketing, ktorý predáva.

Fritz Spohn je podnikateľ, business kouč a motivátor z mesta Luzern v strednom Švajčiarsku. Je špecialistom na vnútro firemnú motiváciu, zadávanie a dosahovanie cieľov, manažment predaja a marketingové stratégie. S vyše tridsiatimi rokmi skúseností s manažérskou a administratívnou technológiou L. Rona Hubbarda, pán Spohn a jeho firma pomohli vyše dvanásťtisíc manažérom z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a Spojených štátov. Nenechajte si ujsť sériu jeho seminárov zameraných na výber ľudí, motiváciu, techniky predaja a marketing.

 Účinný marketing, ktorý predáva

Témy:

  • Aká je skutočná úloha marketingu vo firme? Ako má fungovať?
  • Ako sa naučiť vidieť svoju reklamu očami zákazníka?
  • Prečo je niektorá reklama úspešná a iná nie? Čo rozhoduje?
  • Online a offline reklama – aké sú jej výhody a nevýhody?
  • Ako sa naučiť tvoriť taký obsah, ktorý zákazníkov zaujme?
  • Kedy je bezpečné meniť a inovovať vyskúšané a preverené reklamné techniky?
  • Ako sa na to správne pripraviť?
  • Ako komunikovať novinky tak, aby boli pre trh zrozumiteľné?
  • Ako zapojiť všetky oddelenia firmy do toho, aby prispievali k imidžu spoločnosti?
  • Aké časti má mať správna reklama?
  • Ako z produktu alebo služby urobiť niečo jedinečné napriek tomu,
  • že konkurencia predáva totožný tovar?
  • Ako spravovať sociálne médiá a kedy ich používať?
  • Ako pomocou marketingu aktívne podporiť predaj?
  • Akou reklamou môžete pritiahnuť nových zákazníkov?
  • Ako posilniť záujem a dopyt od existujúcich zákazníkov?