ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vyššia liga v predaji

 
 
 
Prednášajúci:
Ing. Radoslav Gibala, Jozef Prochászka
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, predajcom, obchodným zástupcom, obchodných manažérom
Trvanie:
2 dni
Najbližšie termíny:
07.06. - 08.06. 2020, Košice
25.07. - 26.07. 2020, Nitra
Cena:
999,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Tento tréningový seminár je určený pre skúsených obchodníkov, ktorí chcú hrať najvyššiu ligu v predaji a chcú sa naučiť predať nielen tomu, kto „si to príde kúpiť“, ale aj tomu, kto na začiatku neprejavil veľký záujem o ich produkt. Títo predajcovia nechápu obchod ako boj, ale skôr ako diplomaciu. Tento seminár sa bude páčiť aj tým účastníkom, ktorí nechcú len „používať rôzne techniky predaja“, ale chcú mať z obchodného jednania hru. Takíto predajcovia robia najväčšie čísla a sú skutočným prínosom pre svoju firmu. Seminár je určený pre tých, ktorí sa chcú takýmito predajcami stať.

Na seminári sa učí tá najúčinnejšia technika založená na znalosti ľudskej mysle – akým spôsobom vzbudiť u zákazníka túžbu vlastniť práve váš produkt. Počas seminára účastníci trénujú vo dvojiciach všetky fázy tejto techniky. Účelom praktických tréningov je zvýšiť účinnosť a ľahkosť pri uzatváraní obchodov. Účastník získa schopnosť predávať tak, že nebude dostávať námietky od zákazníka. Získate vedomosti o skrytých zákonitostiach predaja, ktorými sa trh riadi v súčasnosti. To vám umožní naplno porozumieť aký dôležitý je ľudský faktor pri predaj - jediný faktor, ktorý rozhoduje, či sa zaradíte medzi tých priemerných alebo medzi vynikajúcich predajcov.

 

 Vyššia liga v predaji

Témy:

  • Ako zrušiť náhody a zaviesť presný postup do predaja?
  • Iba štyria zo 100 predajcov sú vynikajúci, v čom sa líši profesionál a od bežného obchodníka?
  • Ako nebyť vtieravý a dosiahnuť pri tom svoje?
  • Ako sa rýchlo dostať v predaji o ligu vyššie?
  • Čo robiť, keď zákazník nekupuje váš výrobok, lebo je spokojný s tým, čo už má?
  • Ako predať zákazníkovi, ktorý už spolupracuje s iným dodávateľom?
  • Ako klienta presvedčiť, aby si za dodávateľa vybral našu firmu?
  • Ako vyvolať zákazníkovu potrebu kúpiť?
  • Ako identifikovať zákazníkove skutočné problémy?
  • Ako rozlíšiť prirodzený dopyt a predstieraný záujem u zákazníka?
  • Prečo vám hovoria „pošlite mi ponuku“ a potom nič nekupujú a čo s tým?
  • Je možné vyhnúť sa námietkam a sporom v predaji?
  • Prečo klienti hovoria “ja si to ešte rozmyslím“ a čo s tým?
  • Prečo klienti hovoria „teraz to od vás nekúpim, príďte o pol roka“ a čo s tým?
  • Prečo klienti nekupujú aj keď vám povedia „veľmi potrebujem to, čo predávate“ a čo s tým?
  • Prečo hovoria“ ja sa ešte musím poradiť“ a čo s tým?
  • Aké sú zlaté pravidlá na zvýšenie efektivity predaja?
  • Kedy sa musí a kedy nesmie uzatvárať obchod a prečo?
  • Aké nástroje používa profesionál, aby zvýšil svoj predaj?
  • Ako riadiť obchodný rozhovor tak, aby sme skutočne dosiahli cieľ?
  • Prečo niektorí predajcovia predávajú veľmi veľa a iní málo, hoci predávajú to isté?
  • Ako zmeniť nových zákazníkov na stálych odberateľov?
  • Ako nestratiť stálych zákazníkov v konkurenčnom prostredí dneška?
  • Prečo zákazníci pýtajú zľavy? Ako to viete zvládnuť?
  • Ako využiť emócie pri predaji?
  • Čo je úplne prvou prekážkou pri kúpe a ako ju zlomiť?
  • Ako sa dá zmeniť námietka zákazníka na podnet k uzatvoreniu obchodu?
  • Ako úspešne jednať s profesionálnymi nákupcami veľkých firiem?

Výsledok seminára: Vyškolený účastník, ktorý je schopný používať obchodnú techniku, založenú na znalostiach povahy človeka. Má výborné komunikačné schopnosti, rokuje rýchlo, priamo k veci a uzatvára veľa dobrých obchodov. Vie pohotovo a správne reagovať aj na nečakané zvraty počas obchodného jednania. Vie sa rýchlo zorientovať v zákazníkoch s ktorými jedná, dokáže odlíšiť neperspektívnych od tých, s ktorými má zmysel ďalej jednať. Pozná dobre povahu človeka a jeho nákupné zvyklosti, vie vidieť v akej emócii sa práve nachádza daný zákazník a vie a ním pracovať tak, aby úspešne uzavrel obchod. Je to obchodník, ktorý sa vo firme postupne stáva vedúcou osobnosťou v oblasti predaja a komunikácie so zákazníkmi.

Referencie

Dojem celkový je super a určite budem vyhľadávať možnosť zúčastniť sa semináru. Ing. Iveta V., Žilina

Som rád, že som tu bol. Túžil som sa zdokonaliť v predaji. Nečakal som, že ma napadne toľko vecí, ktoré mám zlepšiť v maloobchode a veľkoobchode. Štefan B., Vrútky

Veľmi dobré - množstvo aplikovateľných informácií. Ing. Vladimír K., Rimavská Sobota

Skvelé dojmy, veľká pomoc v predaji. Monika P., Zvolen

Značne sa mi rozšíril obzor v oblasti postupu pri predaji konečnému zákazníkovi. Róbert Z., Rimavská Sobota

"Perfektné! Veľa veci som si uvedomil, čo musím robiť inak. Už sa teším, ako to celé zrealizujem. Tomáš K., Snina

"Konečne viem, ako nenásilným spôsobom dostať zákazníka tam, kde chcem a ešte mu aj pomôcť." Roman L., Považská Bystrica

"Veľa vecí som si uvedomil, že nerobím alebo ich robím zle. Celkovo to bolo perfektné a veľmi prínosné." Tomáš K., Snina

"No všetko super, nemám čo vytknúť." Diana P., Zvolen

"Zaujímavé techniky, ktorými sa budem baviť pri obchodovaní." Roman L., Považská Bystrica