ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vyššia liga v predaji

 
 
 
Prednášajúci:
Ing. Ladislav Pavlík
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, predajcom, obchodným zástupcom, obchodných manažérom
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
09.02. 2019, Košice
22.06. 2019, Košice
13.04. 2019, Nitra
Cena:
599,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Tento tréningový seminár je určený pre skúsených obchodníkov, ktorí chcú hrať najvyššiu ligu v predaji a chcú sa naučiť predať nielen tomu, kto „si to príde kúpiť“, ale aj tomu, kto na začiatku neprejavil veľký záujem o ich produkt. Títo predajcovia nechápu obchod ako boj, ale skôr ako diplomaciu.

Na seminári sa učí tá najúčinnejšia technika založená na znalosti ľudskej mysle – akým spôsobom vzbudiť u zákazníka túžbu vlastniť práve váš produkt. Počas seminára účastníci trénujú vo dvojiciach všetky fázy tejto techniky. Účelom praktických tréningov je zvýšiť účinnosť a ľahkosť pri uzatváraní obchodov. Účastník získa schopnosť predávať tak, že nebude dostávať námietky od zákazníka.

 

 Vyššia liga v predaji

Témy:

  • Ako zrušiť náhody a zaviesť presný postup do predaja?
  • Iba štyria zo 100 predajcov sú vynikajúci, v čom sa líši profesionál a od bežného obchodníka?
  • Ako nebyť vtieravý a dosiahnuť pri tom svoje?
  • Ako zaujať zákazníka a nebyť pri tom trápny?
  • Ako sa rýchlo dostať v predaji o ligu vyššie?
  • Čo robiť, keď zákazník nekupuje váš výrobok, lebo je spokojný s tým, čo už má?
  • Ako predať zákazníkovi, ktorý už spolupracuje s iným dodávateľom?
  • Ako klienta presvedčiť, aby si za dodávateľa vybral našu firmu?
  • Ako vyvolať zákazníkovu potrebu kúpiť?
  • Ako identifikovať zákazníkove skutočné problémy?
  • Ako rozlíšiť prirodzený dopyt a predstieraný záujem u zákazníka?
  • Prečo vám hovoria „pošlite mi ponuku“ a potom nič nekupujú a čo s tým?
  • Je možné vyhnúť sa námietkam a sporom v predaji?
  • Prečo klienti hovoria “ja si to ešte rozmyslím“ a čo s tým?
  • Prečo klienti hovoria „teraz to od vás nekúpim, príďte o pol roka“ a čo s tým?
  • Prečo klienti nekupujú aj keď vám povedia „veľmi potrebujem to, čo predávate“ a čo s tým?
  • Prečo hovoria“ ja sa ešte musím poradiť“ a čo s tým?
  • Aké sú zlaté pravidlá na zvýšenie efektivity predaja?
  • Kedy a ako efektívne uzavrieť obchod?
  • Kedy sa musí a kedy nesmie uzatvárať obchod a prečo?
  • Aké nástroje používa profesionál, aby zvýšil svoj predaj?
  • Ako riadiť obchodný rozhovor tak, aby sme skutočne dosiahli cieľ?

Výsledok seminára: Vyškolený účastník, ktorý je schopný používať obchodnú techniku, založenú na znalostiach povahy človeka. Má výborné komunikačné schopnosti, rokuje rýchlo, priamo k veci a uzatvára veľa dobrých obchodov. Vie pohotovo a správne reagovať aj na nečakané zvraty počas obchodného jednania. Je to obchodník, ktorý sa vo firme postupne stáva vedúcou osobnosťou v oblasti predaja a komunikácie so zákazníkmi.

Referencie

Dojem celkový je super a určite budem vyhľadávať možnosť zúčastniť sa semináru. Ing. Iveta V., Žilina

Som rád, že som tu bol. Túžil som sa zdokonaliť v predaji. Nečakal som, že ma napadne toľko vecí, ktoré mám zlepšiť v maloobchode a veľkoobchode. Štefan B., Vrútky

Veľmi dobré - množstvo aplikovateľných informácií. Ing. Vladimír K., Rimavská Sobota

Skvelé dojmy, veľká pomoc v predaji. Monika P., Zvolen

Značne sa mi rozšíril obzor v oblasti postupu pri predaji konečnému zákazníkovi. Róbert Z., Rimavská Sobota