Existujú určité pevné body, ktoré by mal vedieť naspamäť každý, kto pracuje v marketingu, alebo kto pripravuje materiály pre marketing, pretože z nich sa ...
Bez marketingu sa nepredáva a firma nemá dosť práce a logicky ani peniaze. Marketing je široký pojem. V marketingu firmy sú zahrnuté všetky akcie, od tých, ...
Školské učebnice hovoria, že pri marketingu je ako prvá vec nutné zistiť, čo ľudia presne potrebujú a prečo to potrebujú. A následne treba nejakou skvelou ...
Veľa ľudí sníva o tom, že budú finančne zabezpečení až do konca života. Existuje niekoľko jednoduchých vyskúšaných a funkčných zásad, použiteľných pre firmu aj jednotlivca. ...
Ak máme dobre prosperovať, tak tovar, ktorý predávame musí byť dodaný okamžite, t.j. hneď ako to je možné. Ponúknutý hneď, predaný hneď, zaplatený hneď, dodaný ...
V skutočnosti drvivá väčšina slovenských podnikateľov začínala podnikať bez geniálnych myšlienok. Mali iba jednoduchú myšlienku - napr.: "Niečo musím robiť, lebo som prišiel o prácu ...
Ak ste si istí, že niečo existuje a chcete to, tak to neprestávate hľadať. Pre úspešného manažéra je nástupište 9 ¾ normálna vec. Neúspešní muklovia nástupište ...