Aj vy ste už niekedy stáli pred touto dilemou? Dívate sa na svojho podriadeného a váhate, či si ho nechať, prepustiť alebo urobiť ...
S mojimi klientmi sa často rozprávam o tom, čo chcú dosiahnuť a aké výsledky či produkt chcú vytvoriť. Väčšinou už nejaké výsledky majú ...
Jedna z najväčších chýb u predajcu je, že vždy predáva rovnako. Pozor, predávať stále rovnako je tá najlepšia metóda, ako mať vysoké čísla, ...
Každý predajca, ktorý je už nejaký čas v predaji, sa nie raz stretol s tým, že sa ho zákazník hneď v úvode obchodného ...
Pokiaľ rozmýšľate nad tým, ako vybudovať takú firmu, ktorá tu bude aj o sto rokov a prežije všetky turbulencie, ktoré zapríčinia politici, hospodárske ...
Po šestnástich rokoch v branži som si uvedomila, že pre mnohých klientov som niečo ako “tichý spoločník”: niekto, kto raz za čas príde ...
Každá firma stojí a padá na svojich ľuďoch. Aby prežila, potrebuje takých, ktorí spĺňajú dve hlavné kritériá: čestnosť a výkonnosť. Osobitnou kapitolou hodnotenia ...
Kto z vás ešte nezažil situáciu, že ste prišli na dohodnuté a niekedy aj potvrdené stretnutie so zákazníkom a usmiata asistentka vám oznámila, ...
Aj vy ste sa niekedy spýtali samého seba: „Ako mať takú úplne normálnu firmu?“ Ako prvé by sme si asi mali povedať, čo ...
Emócie, pocity, nálady – to všetko sú pomenovania tej istej veci, slovenčina je naozaj bohatý jazyk. Poznáte to – zobudíte sa do krásneho ...