ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV

 Ako začať s elektronickým obchodom
2022-01-13 08:40:13 | Kategória Marketing a PR

Čísla v online obchode hovoria samy za seba. E-commerce sa rýchlo javí ako správne rozhodnutie. Trh sa rozrastá, konkurencia rastie. Tlak na to, ...

 10 efektívnych spôsobov generovania potenciálnych zákazníkov
2021-12-21 14:05:13 | Kategória Marketing a PR

Generovanie potenciálnych zákazníkov popisuje proces získavania potenciálnych zákazníkov, ako aj opatrenia, ktoré vedú k tomu, že potenciálni zákazníci prejavia záujem o službu. Návštevník ...

 Ako získať inšpiráciu v marketingu?
2021-09-10 11:34:15 | Kategória Marketing a PR

V oblasti marketingu je inšpirácia nevyhnutná. Slovo inšpirovať v sebe zahŕňa získanie popudu (motívu) na aktivitu alebo činnosť. Samotný pôvod slova je však ...

 Čakáte na lepšie časy? Tak budete čakať veľmi dlho
2020-08-11 17:36:57 | Kategória Marketing a PR

Niekedy mám pocit, že sa v niektorých firmách zastavil čas. Viem, prakticky to nie je možné, pretože čas plynie stále. Prejavom existencie času ...

 Omyly PR
2020-05-25 21:51:10 | Kategória Marketing a PR

PR (public relations = vzťahy s verejnosťou) je záležitosť, ktorá je vo firmách veľmi podceňovaná. Je veľa firiem, ktoré aktivitám PR nevenujú takmer ...

 Bude mi marketing fungovať?
2020-05-07 09:12:17 | Kategória Marketing a PR

Nedávno som dostala od majiteľa jednej firmy zaujímavú otázku: „Akú mi dáte záruku, že to bude fungovať?“ A preto, že už mám za ...

 Marketing je o vašej odvahe
2019-01-19 22:08:50 | Kategória Marketing a PR

Mať odvahu je veľká vec. Sama som sa s touto vlastnosťou musela stotožniť, keď som sa púšťala do niečoho tak fantastického ako robím teraz.

 Tri najviac bolestivé omyly marketingového oddelenia
2018-07-24 10:15:01 | Kategória Marketing a PR
Dôležitosť práce marketingového oddelenia nie je dobré podceňovať a určite by mu mal majiteľ firmy venovať viac pozornosti ako iba bežnej dennej operatíve.

 Falošné mýty o marketingu
2017-09-04 14:33:19 | Kategória Marketing a PR
Majiteľ firmy tvrdí, že jedine cena je ten rozhodujúci faktor, pre ktorý sa zákazník rozhodne kúpiť. Zaujímavé je, že ak práve majiteľ venuje cene takú ...
 4 omyly, ktoré vás oberajú o zákazníkov
2017-05-02 11:31:27 | Kategória Marketing a PR
Denne sa stretávam s firmami, ktoré majú veľmi podobný typ starostí. Zhrnula som ich do týchto bodov:

1. Nedostatok peňazí, ktorý často súvisí s menším objemom ...
Predchádzajúca strana 1 2 Nasledujúca strana