ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV: Bude mi marketing fungovať?

2020-05-07 09:12:17 | kategória Marketing a PR
 Bude mi marketing fungovať?

Nedávno som dostala od majiteľa jednej firmy zaujímavú otázku: „Akú mi dáte záruku, že to bude fungovať?“ A preto, že už mám za sebou nejaké tie roky dodaných služieb, viem, že nemusím produkt, ktorý dodávam, obhajovať a presviedčať niekoho o jeho fungovaní. Takže, na jeho otázku som odpovedala mojou vlastnou: „Akú mi dáte záruku, že to vaša firma a vaši ľudia skutočne zavedú do praxe?“

Zavádzanie marketingu do praxe je „kameňom úrazu“ jeho fungovania či nefungovania. O prieskumoch a ich dôležitosti už určite viete. Aby som tieto slová a ich dôležitosť podporila, ešte viac napíšem, že by som zakázala distribúciu akejkoľvek reklamy, ktorá nebola urobená na základe prieskumov. Môže to vyzerať ako absurdné vyhlásenie, ale reklama sa robí hlavne pre zákazníka. Nerobí sa ani pre reklamnú agentúru, ani pre majiteľa firmy. Takže, jediný a najdôležitejší je názor zákazníka.

V praxi pozorujem skutočnosti, ktoré sa opakujú vo viacerých firmách, takže náhoda to asi nebude. Tieto pozorovania sú z firiem, kde prieskumy urobené boli (aby som to uviedla na správnu mieru). Firmy, ktoré si prieskumy ešte zatiaľ neurobili, by som mohla v tejto chvíli „ospravedlniť z nevedomosti“ o ich zákazníkoch.

Celý článok si prečítate, ak sa stanete členom online klubu HCA Live. Prihlásiť sa môžete TU.

Článok nájdete v členskej sekcii klubu.

Autor článku: Mgr. Ivana Sekeráková

Foto: Freepik

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
,