Koľko poznáte firiem, ktoré majú na svoj produkt absolútny monopol? Je ich veľmi málo. Väčšina z nás má v našej oblasti podnikania množstvo konkurentov. No zamysleli ste sa niekedy nad tým, koľko konkurentov máte na trhu práce? Pokiaľ vo vašej brandži proti vám pôsobí dvadsať alebo dvesto firiem, na trhu práce ich proti vám stoja státisíce. Každý chce totiž zaujať a o tých najlepších uchádzačov sa zvádza tvrdý boj.
Základom úspešného výberu zamestnancov je dobrý inzerát. Jeho úlohou je pritiahnuť tých správnych, aby ste nestrácali čas s niekým, s kým to nemá zmysel. Ak je inzerát zostavený dobre, zaujme perspektívnych uchádzačov. Ak nie, všetci dobrí sa prihlásia u konkurencie a vám sa buď neozve nikto, alebo sa ozve každý: kuchári na miesto skladníkov, šoféri na miesto konštruktérov, čašníci na obchodníkov. Povedané jednoducho, ak ste svoj inzerát postavili zle, z celého výberového konania sa môže stať nočná mora.
Správna inzercia pracovného miesta je umenie samo osebe.
Celý článok si prečítate, ak sa stanete členom online klubu HCA Live. Prihlásiť sa môžete TU.
Článok nájdete v členskej sekcii klubu.
Autor: Danica Legátová
Foto: Freepik