Komplexné vzdelávanie

Nenechajte si nahovoriť, že marketing je len vecou náhody a nie je možné mu porozumieť. Nie je to tak!

Je na šéfovi, aby určil celkový koncept firemného marketingu a podriadení (alebo reklamná agentúra) ho majú naplniť. Iba takto k sebe nasmerujete kupujúcich zákazníkov. Zle nastavený marketingový koncept môže „zožrať“ milióny a nepriniesť žiaden efekt. Naopak, dobre nastavená marketingová stratégia vám za rozumný peniaz prinesie veľký ohlas a taký pretlak záujemcov, že si budete môcť vyberať tie najziskovejšie zákazky. Dokonca aj keď sa vám dnes darí, nesmiete zaspať dobu, lebo vás predbehne konkurencia. Šéf, a nikto iný, musí určiť celkovú marketingovú stratégiu firmy. Ako to urobiť aby to naozaj fungovalo? Potrebujete poznať jednoduché a rýchlo aplikovateľné postupy, na základe ktorých sa rozhodnete.

Efektívny marketing

Vysoko praktický seminár z oblasti marketingu a komunikácie so zákazníkmi určený pre majiteľov, výkonných riaditeľov a marketingových pracovníkov. Bol vytvorený na základe praktických skúseností prednášateľky a je smerovaný hlavne pre použitie v malých a stredných firmách. Je určený pre marketingových začiatočníkov aj pre tých, ktorí majú pocit, že marketing v ich firme neprináša vytúžené ovocie v podobe objednávok. Súčasťou seminára sú praktické cvičenie pre lepšie pochopenie a zvládnutie prezentovaných marketingových techník.

 

Prečo si vybrať tento seminár

01

2 dni plné praktických informácií a skúseností z oblasti marketingu malých a stredných firiem


Nečakajte žiadne suché teórie, len praktické informácie s množstvom príkladov, ktoré môžete ihneď použiť.

02

Zaručené metódy pre nastavenie fungujúcej reklamy 


Zistíte, že na to, aby ste vytvorili dobrú reklamu potrebujete v prvom rade poznať vašich zákazníkov.

03

Nastaviť fungujúci marketing je krok číslo dva


Čo je potrebné urobiť predtým, ako sa začnete venovať marketingu naplno. Budete prekvapený, že je to niečo, čomu nevenuje pozornosť väčšina vašej konkurencie.

04

4 kroky ako urobiť dobrú marketingovú analýzu konkurencie


Na to, aby ste boli jedineční sa potrebujete odlíšiť od konkurencie. Ak sa zákazník rozhoduje medzi podobnými konkurentmi, prioritou nemá byť iba cena.

Témy zahrnuté v seminári

  • Čo je to marketing, aký je jeho hlavný účel a cieľ?
  • Ktoré sú tri kroky k naplnenie účelu marketingu vo firme?
  • Ktoré oddelenia vo firme majú za úlohu pomáhať marketingu fungovať efektívne?
  • Aký má byť marketingový pracovník, čo má byť výsledkom jeho práce a ako jeho výsledky merať?
  • Ako využijete emócie vašich zákazníkov v marketingovej komunikácii?
  • Prečo je dobré robiť PR a ako to súvisí s marketingom? 
  • Akým spôsobom si vybudujete porozumenie s vašimi zákazníkmi?
  • Ako nebyť „kriminálnikom“ v oblasti marketingu?
  • Ako urobiť správne analýzu konkurencie a ako použiť jej výsledky pri nastavení komunikácie so zákazníkmi?
  • Aký je účel prieskumov a ako ich robiť?
  • Ako správne zostaviť otázky prieskumu?
  • Ktorý prieskum použiť ako prvý a ako využiť jeho výsledky pri zostavovaní fungujúcej reklamy?
  • Aké typy prieskumov existujú a kedy ktorý z nich použiť?
  • Ako vyhodnocovať prieskumy a používať ich výsledky v propagácii?
  • Podľa akých zásad vytvárať propagačné materiály?
  • Ako získate ochotu zákazníkov všimnúť si práve vašu reklamu?
  • Ktoré sú najviac efektívne marketingové nástroje v súčasnosti a ako ich použiť pre vytvorenie čo najväčšieho efektu?
  • Ako komunikovať s reklamnou agentúrou?

1.
Pozri si úvodné video k semináru
2.
Absolvujte seminár Efektívny marketing
3.
Získavajte dopyty od množstva zákazníkov

Referencie klientov

Čo hovoria naši absolventi?

Pozrite si výsledky aké dosiahli absolventi našich školení. 96% z nich, pripisuje nárast ich podnikania práve vedomostiam z našich školení.

Myslím, že prínos HCA Slovakia je pre Slovensko nevyčísliteľný. Ak si predstavím, čo spôsobilo vzdelávanie v HCA pre našu firmu, potom v rámci Slovenska je to obrovský prínos, ktorý pozdvihol podnikanie v tejto krajine. Zlepšujete fungovanie organizácii, v ktorých pracuje nemalé množstvo ľudí a hlavne týmto ľuďom ste zlepšili ich život. Škoda len, že títo ľudia o tom vedia tak málo. Myslím, že žiadna škola mi nedala tak dôležité informácie.

  • Ing. Vladimír Vaško, GVP s.r.o.
  • Humenné

Dnešná doba sa veľmi rýchlo mení a kto sa na zmeny nepripravuje, bude to mať veľmi ťažké. Preto sa treba neustále vzdelávať. V HCA Slovakia sme našli funkčné spôsoby, ako rýchlo napredovať.

  • Ján Antal, Agglu Int., s.r.o.
  • Turčianske Teplice

Mne ako majiteľovi aj celej našej firme dalo štúdium v HCA Slovakia veľmi veľa. Najviac oceňujem pravdivé a rýchlo použiteľné informácie. Stačí prísť, naštudovať, zaviesť ich do praxe a výsledky sa dostavia. Vďaka štúdiu sa zvýšila naša tvorivosť a celá firma sa zrýchlila a zlepšila.

  • Peter Vanka, ORIN Slovakia, s.r.o.
  • Zvolen

Dobrý podnikateľ by mal poznať ľudí, mal by vedieť, ako myslia a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. Preto by som všetkým podnikateľom odporúčal, aby sa zlepšovali a študovali v HCA Slovakia. Vďaka tomu sa bude lepšie dariť nielen ich firme, ale aj rodine a celej spoločnosti.

  • Michal Homza, PSS SVIDNÍK, a.s.
  • Svidník

Akonáhle som začal študovať v HCA Slovakia, naučil som sa odovzdávať prácu druhým, ktorí to boli zrazu schopní robiť rovnako dobre – ak nie lepšie – ako ja. Firma začala znovu rásť a naše myšlienky sa začali rýchlo a masívne šíriť.

  • Marek Pitoňák, VEGAS Group s.r.o.
  • Poprad

Mojou prvou zásadou je byť o krok pred konkurenciou vďaka správnym informáciám. V našej firme si vždy rýchlo otestujeme, či niečo naozaj funguje alebo nie. A spolupráca s HCA Slovakia funguje. Z mojej skúsenosti sa preto oplatí študovať.

  • Marián Vysoký, AV GAST, s.r.o.
  • Košice

V roku 2011 sa moja firma rozrástla a organizačne som ju nezvládal. Vtedy som sa dostal na seminár HCA Slovakia. V priebehu roka som jednu oblasť vo firme za druhou dal do poriadku. Výkon firmy sa strojnásobil a ja mám viac času na rodinu a koníčky. Preto školenia od HCA Slovakia vrelo odporúčam.

  • Milan Paprčka, CBS spol, s.r.o.
  • Kynceľová

Školenie v HCA Slovakia sa nám veľmi osvedčilo. Naši ľudia presne vedia, čo a ako vo firme funguje, sú viac samostatní a viac sa stotožňujú s našimi cieľmi. Je jedno, čo človek robí, ale mal by sa vždy vzdelávať, lebo potom sa mu pracuje ľahšie a lepšie.

  • Michal Dobrota, L & M interiér, s.r.o.
  • Banská Bystrica

Podnikateľ musí mať prirodzenú autoritu, veľké schopnosti a ľudí, ktorí ho pre tieto schopnosti rešpektujú. Naučiť sa riadiť ľudí je možné a netreba vymýšľať teplú vodu. O tom som veľa študoval a mnoho sa aj naučil hlavne v HCA Slovakia.

  • Ľuboš Regec, TIS Slovakia, s.r.o.
  • Stará Ľubovňa

My sme mali to šťastie, že sme mohli využiť služby HCA Slovakia už pred rokmi. Strašne nás to posunulo dopredu a zmenilo naše rozmýšľanie a pohľad na podnikanie ako také. Všetko sme znásobili minimálne dvojnásobne. Počet zamestnancov, príjem, zisk atď. Mne ako osobe sa zmenil život a želal by som to každému z vás. Bol som niekoľko rokov po veľmi, veľmi ťažkej autohavárií, ktorú som si zapríčinil sám a moje uzdravovanie nastalo aj vďaka ziskom zo školení, ktoré som absolvoval v HCA.

  • Marián GERBOC, GVP, s.r.o.
  • Humenné

Žiadny titul nie je zárukou toho, že sa človek v podnikaní uchytí, iba praktické vedomosti. V HCA Slovakia takéto vedomosti existujú v oblasti obchodu, manažmentu aj výberu ľudí. Preto tam odporúčam študovať.

  • Róbert Zagyi, MARKÍZY, s.r.o.
  • Rimavská Sobota

Bonusy

Celková hodnota bonusov 350 € - Zdarma

Online koučing

Získajte online konzultačné hodiny v rozsahu 2 hodín bezplatne.

200 €

Zdarma

Ebook • Efektívny marketing

Obsahuje zoznam základných úloh pre vypracovanie marketingového konceptu vo firme.

100 €

Zdarma

Predplatné časopisov

Získate predplatné praktických časopisov o manažmente: Úspešní manažéri a Tigroviny.

50 €

Zdarma


Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
2 dni (9:00 - 17:00)

Najbližšie termíny:
03.12. - 04.12.2024 (Košice)

Prednášajúci:
Mgr. Ivana Sekeráková

Služba je určená pre:
majiteľov, riaditeľov a marketingových pracovníkov

Cena:

1 199,- €

bez DPH