Investujete do reklamy nemalé financie a ich návratnosť je nízka?
V mnohých firmách sa k marketingu majitelia postavili dvomi spôsobmi. Prvý spôsob je ten, keď majiteľ investoval do reklamy v minulosti veľa peňazí a prinieslo mu to minimálny alebo takmer žiadny efekt. Považuje to teda za zbytočne vyhodené peniaze a rozhodne sa do marketingu už neinvestovať nič. Druhý spôsob je ten, keď si majiteľ uvedomuje, že reklamu robiť musí a používa roky tie isté nemenné spôsoby propagácie bez toho, aby vyhodnocoval ich efektivitu a čaká, že sa naňho možno „usmeje šťastie“. Obidva spôsoby sú však nefunkčné. Prvý môžeme nazvať „podnikateľskou samovraždou“ a druhý „zbytočným vyťahovaním peňazí z vrecka“. Ako to teda celé nastaviť tak, aby vám marketing prinášal množstvo nových zákazníkov a aby ste dokázali merať jeho efekt?
Koučing: Marketingová stratégia
Tento koučing je určený pre majiteľov firiem, ktorí absolvovali v HCA Slovakia seminár Efektívny marketing a poznajú na základe čoho sa vytvára úvodný marketingový koncept. Je určený každému majiteľovi, ktorý si nevie dať rady s tým, ako pretaviť informácie zo seminára, čo najrýchlejšie a najefektívnejšie do praxe. Výsledkom tohto koučingu je vytvorená taká marketingová komunikácia, ktorá pokiaľ bude implementovaná do praxe, prinesie firme množstvo nových dopytov a objednávok nielen od nových, ale aj od existujúcich zákazníkov.
Prečo si vybrať tento koučing
01
Ušetríte množstvo času na prípravu a plánovanie firemnej marketingovej stratégie
Nebudete na to sami. Konzultant vás povedie krok za krokom ku vytvoreniu vlastného konceptu marketingu tak, aby ste si v budúcnosti vedeli marketingovú stratégiu vytvoriť sami jednoducho a rýchlo.
02
Získate vypracovanú analýzu konkurencie, vyhodnotené prieskumy u vašich zákazníkov a návrh marketingovej stratégie s jej postupom zavedenia do praxe.
Potom bude už iba na vás, aby ste návrhy úspešne implementovali, prípadne jasne definovali tieto aktivity vášmu marketingovému pracovníkovi.
03
Vaša komunikácia s reklamnou agentúrou bude oveľa jednoduchšia a jasnejšia.
Na základe výstupov z tohto koučingu zadáte reklamnej agentúre jasné „noty“ čo a ako majú urobiť. Sami si tak môžete kontrolovať rozpočet potrebný na marketing.
04
Skúsená konzultantka, ktorá pomáha vytvárať marketingové koncepty pre malé a stredné slovenské firmy v praxi
Jej hlavným účelom nie je minúť tučný marketingový rozpočet, ale spôsobiť, aby marketingová komunikácia prinášala efekt aj vtedy, keď nestojí tisíce eur.
Témy zahrnuté v koučingu
- Aký je hlavný účel a cieľ marketingu?
- Ako správne urobiť podrobný audit marketingových aktivít?
- Ako správne zadefinovať cieľové skupiny?
- Ako urobiť marketingovú analýzu konkurencie?
- Prečo je potrebné poznať silné a slabé stránky konkurencie?
- Prečo je dôležité byť vždy konkurencieschopný?
- Čo má byť obsahom prieskumu, aby ste zlepšili vašu komunikáciu voči zákazníkom?
- Ako vytvoriť prieskum pre existujúcich zákazníkov?
- Ako vytvoriť prieskum pre potenciálnych zákazníkov?
- Ako vyhodnocovať prieskumy?
- Ako vytvoriť úderný firemný slogan?
- Ako správne odovzdať posolstvo vašej cieľovej skupine?
- Ktoré marketingové aktivity sú vhodné a ktoré nie a prečo?
- Ako správne pripraviť firemné propagačné materiály?
- Ako efektívne komunikovať s reklamnou agentúrou?
- Čo má byť produktom vášho marketingového pracovníka?
- Čo má byť produktom reklamnej agentúry?
Čo hovoria naši absolventi?
Pozrite si výsledky aké dosiahli absolventi našich školení. 96% z nich, pripisuje nárast ich podnikania práve vedomostiam z našich školení.
Myslím, že prínos HCA Slovakia je pre Slovensko nevyčísliteľný. Ak si predstavím, čo spôsobilo vzdelávanie v HCA pre našu firmu, potom v rámci Slovenska je to obrovský prínos, ktorý pozdvihol podnikanie v tejto krajine. Zlepšujete fungovanie organizácii, v ktorých pracuje nemalé množstvo ľudí a hlavne týmto ľuďom ste zlepšili ich život. Škoda len, že títo ľudia o tom vedia tak málo. Myslím, že žiadna škola mi nedala tak dôležité informácie.
- Ing. Vladimír Vaško, GVP s.r.o.
- Humenné
Dnešná doba sa veľmi rýchlo mení a kto sa na zmeny nepripravuje, bude to mať veľmi ťažké. Preto sa treba neustále vzdelávať. V HCA Slovakia sme našli funkčné spôsoby, ako rýchlo napredovať.
- Ján Antal, Agglu Int., s.r.o.
- Turčianske Teplice
Mne ako majiteľovi aj celej našej firme dalo štúdium v HCA Slovakia veľmi veľa. Najviac oceňujem pravdivé a rýchlo použiteľné informácie. Stačí prísť, naštudovať, zaviesť ich do praxe a výsledky sa dostavia. Vďaka štúdiu sa zvýšila naša tvorivosť a celá firma sa zrýchlila a zlepšila.
- Peter Vanka, ORIN Slovakia, s.r.o.
- Zvolen
Dobrý podnikateľ by mal poznať ľudí, mal by vedieť, ako myslia a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. Preto by som všetkým podnikateľom odporúčal, aby sa zlepšovali a študovali v HCA Slovakia. Vďaka tomu sa bude lepšie dariť nielen ich firme, ale aj rodine a celej spoločnosti.
- Michal Homza, PSS SVIDNÍK, a.s.
- Svidník
Akonáhle som začal študovať v HCA Slovakia, naučil som sa odovzdávať prácu druhým, ktorí to boli zrazu schopní robiť rovnako dobre – ak nie lepšie – ako ja. Firma začala znovu rásť a naše myšlienky sa začali rýchlo a masívne šíriť.
- Marek Pitoňák, VEGAS Group s.r.o.
- Poprad
Mojou prvou zásadou je byť o krok pred konkurenciou vďaka správnym informáciám. V našej firme si vždy rýchlo otestujeme, či niečo naozaj funguje alebo nie. A spolupráca s HCA Slovakia funguje. Z mojej skúsenosti sa preto oplatí študovať.
- Marián Vysoký, AV GAST, s.r.o.
- Košice
V roku 2011 sa moja firma rozrástla a organizačne som ju nezvládal. Vtedy som sa dostal na seminár HCA Slovakia. V priebehu roka som jednu oblasť vo firme za druhou dal do poriadku. Výkon firmy sa strojnásobil a ja mám viac času na rodinu a koníčky. Preto školenia od HCA Slovakia vrelo odporúčam.
- Milan Paprčka, CBS spol, s.r.o.
- Kynceľová
Školenie v HCA Slovakia sa nám veľmi osvedčilo. Naši ľudia presne vedia, čo a ako vo firme funguje, sú viac samostatní a viac sa stotožňujú s našimi cieľmi. Je jedno, čo človek robí, ale mal by sa vždy vzdelávať, lebo potom sa mu pracuje ľahšie a lepšie.
- Michal Dobrota, L & M interiér, s.r.o.
- Banská Bystrica
Podnikateľ musí mať prirodzenú autoritu, veľké schopnosti a ľudí, ktorí ho pre tieto schopnosti rešpektujú. Naučiť sa riadiť ľudí je možné a netreba vymýšľať teplú vodu. O tom som veľa študoval a mnoho sa aj naučil hlavne v HCA Slovakia.
- Ľuboš Regec, TIS Slovakia, s.r.o.
- Stará Ľubovňa
My sme mali to šťastie, že sme mohli využiť služby HCA Slovakia už pred rokmi. Strašne nás to posunulo dopredu a zmenilo naše rozmýšľanie a pohľad na podnikanie ako také. Všetko sme znásobili minimálne dvojnásobne. Počet zamestnancov, príjem, zisk atď. Mne ako osobe sa zmenil život a želal by som to každému z vás. Bol som niekoľko rokov po veľmi, veľmi ťažkej autohavárií, ktorú som si zapríčinil sám a moje uzdravovanie nastalo aj vďaka ziskom zo školení, ktoré som absolvoval v HCA.
- Marián GERBOC, GVP, s.r.o.
- Humenné
Žiadny titul nie je zárukou toho, že sa človek v podnikaní uchytí, iba praktické vedomosti. V HCA Slovakia takéto vedomosti existujú v oblasti obchodu, manažmentu aj výberu ľudí. Preto tam odporúčam študovať.
- Róbert Zagyi, MARKÍZY, s.r.o.
- Rimavská Sobota
Bonusy
Celková hodnota bonusov 650 € - Zdarma
Kontrolný koučing
Po ukončení koučingu získate možnosť komunikovať s koučom vo vopred stanovených časových intervaloch podľa rýchlosti implementácie stratégie do praxe
500 €
Zdarma
Popis pracovnej pozície marketingového pracovníka
Zoznam základných úloh a činností, ktoré by mal váš marketingový pracovník vykonávať.
100 €
Zdarma
Predplatné časopisov
Získate predplatné praktických časopisov o manažmente: Úspešní manažéri a Tigroviny.
50 €
Zdarma
Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.
Trvanie:
2 a viac dní
Najbližšie termíny:
dohodou ()
Prednášajúci:
Mgr. Ivana Sekeráková
Služba je určená pre:
Majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Podmienka: absolvovaný seminár "Efektívny marketing"
Cena:
bez DPH
Dohodnite si prosím podrobnosti telefonicky na čísle 0905 322 612
ZAVOLAŤ